VAŠI BEZPEČNOST
NECHTE NA NÁS!

O NÁS

Osobní přístup ke klientovi a pracovníkům ostrahy

Naše společnost není nijak gigantická, ale ani malá tak, aby nezvládala pohotově reagovat na rozšíření služeb klientovi nebo na krizové situace. Vedení společnosti je v častém kontaktu s klientem a rovněž se svými pracovníky na zajišťovaných objektech. Díky této časté komunikaci je naše společnost schopna operativně řešit potřeby klientů a rychle reagovat na nejrůznější situace. Vypracováváme speciální program ostrahy (směrnice) každého objektu individuálně v úzké spolupráci s klientem.

Garance

Osobní přístup k zákazníkům našich klientů

Všichni naši pracovníci jsou školeni tak, aby si byli vědomi toho, že osoby vstupující do objektů vidí jako první a rovněž s nimi jako první hovoří. Již u vstupních dveří či recepci si osoby vytváří první dojem nejen na naše pracovníky, ale především na společnost našeho klienta. Jsme si této skutečnosti plně vědomi a jsou tu proto přizpůsobeny veškeré naše pracovní postupy a zásady. Protože první dojem je velmi ovlivněn ošacením a vystupováním našich pracovníků, věnujeme tomuto velkou pozornost. Oděv pracovníků ostrahy je přizpůsoben dle dohody s klientem podle střeženého objektu.

Personální obsazování objektů a kontrola

Na objekty jsou nastálo určeny týmy pracovníků, na což je kladen důraz z důvodů vytváření dokonalé místní a osobní znalosti. Je třeba dokonale poznat střežený objekt. Tým je veden vedoucím objektu, kterým je vždy pracovník zaměstnaný u naší společnosti delší dobu a jenž je řádně na svoji funkci prověřený. Objektový inspektor, který je členem vedení naší společnosti pak zajišťuje kontrolu celého týmu pracovníků na příslušném objektu.